Verandering is goed! Na een aantal maanden hard werken zijn we verheugd de lancering van onze nieuw ontworpen website aan te kunnen kondigen! Hij is nu live en bevindt zich op hetzelfde adres: https://mdf.nl/

MDF bestaat al meer dan 37 jaar en heeft vele veranderingen ondergaan om aan de uiteenlopende behoeften van onze klanten te voldoen. Met dit herontwerp van de website wilden we een ontwerp hanteren dat ervoor zorgt dat alle bezoekers, waaronder huidige en potentiële klanten, partners en medewerkers, op een eenvoudige manier meer te weten kunnen komen over MDF en een duidelijk beeld krijgen van onze diensten, cultuur en kernwaarden.

De nieuwe website valt op door zijn;

- Uniform uiterlijk,

- Hoge mate van gebruiksvriendelijkheid op alle pagina's en,

- Gemakkelijk te gebruiken op alle soorten mobiele apparaten, waaronder smartphones en tablets.

Om dit mogelijk te maken, heeft het projectteam:

- De duidelijkheid van elke pagina is verbeterd,

- Een dynamisch webontwerp gemaakt dat past bij onze nieuwe huisstijl,

- Intuïtieve navigatie geïntroduceerd,

- De inhoud bijgewerkt en

- Implementeerde consistente tweetalige communicatie (Engels/Frans).

Onze vernieuwde website heeft een verbeterde esthetiek, vereenvoudigde inhoud en de mogelijkheid om direct contact met ons op te nemen of met een van onze wereldwijde experts. Het nieuwe ontwerp voldoet aan internationale normen en biedt bezoekers een duidelijke navigatie en een responsieve lay-out voor het bekijken van onze site op alle elektronische platforms. Een belangrijke doelstelling van dit herontwerp was zeker om alle gebruikers te helpen de informatie die ze zoeken veel gemakkelijker te vinden.

We zijn ook dubbel zo enthousiast om een vernieuwing en lancering van ons bedrijfsmerk aan te kondigen! De timing van onze nieuwe bedrijfsuitstraling komt overeen met de belangrijke transformatie die in de hele organisatie plaatsvindt. De nieuwe merkidentiteit belichaamt de hernieuwde doelgerichtheid, energie en het enthousiasme van al onze medewerkers, wat duidt op een bedrijf in beweging. Het markeert opnieuw een belangrijke mijlpaal in de evolutie van MDF, aangezien we onszelf blijven heruitvinden en de markt fris en toekomstgericht benaderen.

Met een duidelijk doel voor ogen om te bereiken wat mogelijk is, richt MDF zich op het zijn van een wereldwijd marktgedreven bedrijf - een bedrijf dat verandering omarmt, investeert in innovatie en nieuwe uitdagingen opzoekt. De nieuwe merkidentiteit komt op een belangrijk moment nu we ons positioneren voor de toekomst met de toepassing van de volgende generatie bedrijfspraktijken en voortdurende wereldwijde expansie.

De nieuwe branding is geworteld in de diensten, cultuur en mensen van het bedrijf - drie drijfveren die het bedrijf en zijn portfolio hebben gemaakt tot wat het nu is. Terwijl we vooruit blijven kijken, is het essentieel om een sterk merk in de markt te creëren en er tegelijkertijd voor te zorgen dat de nieuwe identiteit past bij het innovatieve bedrijf dat het bedrijf actief aan het worden is.

"Onze visie is het stimuleren van competente professionals en het verbeteren van het functioneren van organisaties en netwerken om hun positieve sociale impact te vergroten", zegt Mike Zuijderduijn, de MD van MDF. "We dagen onszelf uit om naar nieuwe antwoorden te zoeken en te blijven innoveren. We kijken ernaar uit om in dit nieuwe hoofdstuk samen te werken met onze klanten en te blijven pionieren op nieuwe manieren om de wereld een betere plek te maken."

Een groot "Dank je wel!" aan MDF's wereldwijde marketing en het geweldige team van MDF dat bij elke stap heeft geholpen. Natuurlijk willen we onze webontwikkelaar, The Brink Agency uit Nederland, enorm bedanken voor het werk aan dit project.

We nodigen u uit om onze nieuwe site te bezoeken en ons feedback te geven. Als u iets wilt delen, neem dan contact op met Caroline Corso van MDF Nederland, Donna Macharia of Sam Thuo van MDF Afrika.

We wensen je een geweldige, nieuwe navigatie-ervaring!