Een echt gevoel van erbij horen gaat veel verder dan een organigram. Het gaat erom deel uit te maken van iets zinvols. Wat betekenisvol is voor MDF is impact. Het is onze visie om competente professionals aan te moedigen en het functioneren van organisaties en netwerken te verbeteren, zodat ze positieve sociale verandering kunnen bewerkstelligen.
Maar om dat te doen, beginnen we bij onze mensen.
Al onze trainers, evaluatoren, projectmanagers, financiële, acquisitie- en ondersteuningsteams spelen een unieke rol in het succes van ons werk. Daarom lanceren we een serie branding content, gericht op onze mensen, waar de transformatie begint door onze dagelijkse samenwerking.
Onze sterke samenwerking spreekt meer
Onze aanpak is om altijd het beste in onze teams en ons werk naar boven te halen. We verschuilen ons dus niet achter grote bijvoeglijke naamwoorden en vage beloften. Onze daden spreken voor zich. We beloven effectief en consistent te leveren. Bij ons draait het om betekenisvolle daden.
De vreugde in ons werk
Onze cultuur is gebaseerd op samenwerking en een gezamenlijk doel. Wij geloven dat positieve resultaten vanzelf volgen als je houdt van wat je doet. Elke actie heeft een doel. We vinden plezier in de reis omdat we weten dat de bestemming de moeite waard is.
Het jargon ontcijferen
Voor ons betekent betekenisvolle impact dat we levens en omgevingen ten goede veranderen. Impact creëren betekent een tastbaar verschil maken via projecten en programma's waar we bij betrokken zijn. Positieve verandering betekent dat we de wereld een beetje beter achterlaten dan we hem aantroffen en dat we teams en managers begeleiden om in hun acties tot bloei te komen.
MDF gelooft in de kracht van uitvoering, authenticiteit en een oprecht gevoel van erbij horen om dingen echt te laten gebeuren.
Onze toewijding
In deze merkcampagne streven we naar actie, eenheid en vooruitgang. Sluit je bij ons aan als medereizigers op deze reis, want samen zullen we herdefiniëren wat het betekent om een verschil te maken.
Bekijk onze eerste en tweede video van onze campagne, We Are All About People